2010. április 24., szombat

Stafétajáték Nyári karkötők

Pankacs játékán nyertem ezt a szettet.
A szabályok szerint akkor kapom meg az ajándékot, ha én is elkészítem a magamét. Nos, elkészültem. Fűztem, fűzőcskéztem, izgultam, majd megint fűztem, végül két lehetséges jelöltet készítettem. Megmutatom mindkettőt, és ki-ki döntse el, hogy melyiket szeretné megnyerni. A szerencsés nyertesnek azt fogom elküldeni, amelyiket választotta. :-)
SORSOLÁS: május 15-én!!!



A szabály:
(A játékot Babra indította és Pankcshoz hasonlóan én is az Ő sorait másolom be. :) )

"A JÁTÉK LÉNYEGE az lenne, hogy a jelentkezéseddel egyben ígéretet teszel, hogy ha te nyered meg a karkötőt, akkor átveszed tőlem a stafétabotot és egy hónapon belül te is készítesz valamit, amit aztán kisorsolsz a blogodon:) Az ajándék nincs értékhez kötve, szerintem mindenki örül bármilyen apróságnak is:) Akinek meg nem tetszik a képen látható ajándék, az egyszerűen nem jelentkezik. Na mit szóltok? Jöttök játszani??:) "

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szépségesek, biztos boldog lesz, aki megkapja! :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is gyönyörű mindkettő !!!

    VálaszTörlés
  3. csúcs.... Egyik jobb, mint a másik!
    Hétfőn postázok! :)
    Pussz!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen!!! Na de ki melyiket szeretné jobban???

    VálaszTörlés
  5. narancsszínűűűűűűűűűűűűűűűű....bár még sosem nyertem sehol:) de hogyne szeretnék jelentkezni:)
    dove-heni

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Jövök játszani. :) Nekem a fekete-fehér jobban tetszik.

    Bogi

    VálaszTörlés
  7. Nekem is a fekete-fehér jön be színben, de tetszik a másik mintája is, csak a narancssárgát nem kedvelem.

    VálaszTörlés
  8. Juuuj majdnem lemaradtam a játékról!

    Én is szeretnék játszani:))

    Mindkettő tetszik, de a fekete-fehéret kérem szépen.....

    VálaszTörlés