2010. április 16., péntek

Egy befejezetlen...

Szegény. Már legalább egy hónapja hever így, befejezetlenül. :-(  Az úgy történt, hogy megláttam ezt a csodaszép türkiz delicát. Vettem 1(!) csomaggal. Természetesen nem lett elég. Mikor újra mentem, már nem volt belőle. Rendeltem (volna) még, de nem tudtak szerezni. A nagy tanulság: Soha ne vegyél valamiből csak egy csomagot, mert nagy valószínűség szerint kelleni fog még, és nem biztos, hogy pótolni tudod a hiányt.
Pedig milyen szép is lenne, ha elkészülne...:-) Nagyon úgy néz ki, hogy valahogy másként kell befejeznem.

12 megjegyzés:

  1. Tényleg szép lenne.... Alakítsd át csillagbogyóvá....

    VálaszTörlés
  2. Tudod pontosan melyik türkíz delica ez? Hátha van a dobozban belőle és akkor neked adnám, hogy be tudd fejezni ezt a szépséget :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen! Panka, éppen erre gondoltam, csak fordítva. Most nincs itthon, de ha haza kerül a türkizes csillagbogyóm, azt szedem szét, és a nyakláncot fejezem be. Nagyon szépen mutat(na) nyakláncként.
    Réka, köszönöm, hogy ilyen kedves vagy!!! A zacskóján sajnos nem volt szám, de megkérdezem a boltban, hátha meg tudják mondani. :-)

    VálaszTörlés
  4. Nekem pont most fogyott el az a gyönyörű lüszteres fehér 15/0-s kásám, amit még Pesten vettem... egyhamar nem jutok pestre....

    Szép a nyaklánc.

    Amúgy szerintem a boltban tudniuk kell, hiszen ők rendelték, és annak nyoma van, különben nem adhatná el.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett, remélem sikerül befejezni, drukkolok hozzá! :)

    VálaszTörlés
  6. Én is jártam már így:(Jól nézne ki,ha befejeznéd!!Remélem sikerül:)

    VálaszTörlés
  7. Tényleg kár, hogy így megakadt, nagyon szép és az a türkiz :: :) Szerintem ez az egyik legbosszantóbb dolog, ami gyöngyözés közben történhet :(

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett, és remélhetőleg be tudod fejezni, vagy átalakítani.

    VálaszTörlés
  9. Nekem is nagyon tetszik, drukkolok, hogy be tudd fejezni!!! :-)

    VálaszTörlés
  10. Kar, hogy elfogyott, tenyleg nagyon szep!

    VálaszTörlés
  11. Igen, csak az előttem szólókhoz tudok csatlakozni. :) Kár lenne, ha így befejezetlen maradna, mert nagyon szépséges!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép lett!!!Ha nem kapsz ilyen delicát, szerintem fejezd be máshogy. Úgy is nagyon jól nézne ki!

    VálaszTörlés