2010. augusztus 10., kedd

Itt a Gréta mintája


Hozzávalók:


Tekla (8mm) 6 db.
Csiszolt (4mm) 18 db,
Tekla (4mm) 12 db,
Kása (9/0), 6 db,
Delica,
Kása (15/0).





Felveszünk váltakozva 6 db 8mm-es teklát, és 6 db 9/0 kását. Körbe fűzzük, és jól megcsomózzuk.











6 X 9 db delicát fűzünk a kép szerint.












A következő, hogy újabb 9 delicát veszünk fel, beleöltünk a következő 9/0-ba, majd visszalépünk kettőt a delicáknál.

A következőnél 7 delicát veszünk fel, majd ismét vissza lépünk kettőt. A legutolsónál (6.) öt delica kell.







Ha megvan a belső kör is, fölmegyünk a középső szem delcába, és egy 4 mm-es csiszolttal a következő középső delicába öltünk. Ezt ismételjük 6X.










Így néz ki, amikor kész a kör. :-)









Felveszünk 7 szem 15/0 kását, és a köv. középső delicába öltünk, majd visszafordulunk 3 szemet.
Következik négy szem, hármat visszafordulunk.








A középső 6 szem 15/0 kását körbefűzzük, hogy szép legyen a tartása. :-)










Kimegyünk a külső sor delicához, beleöltünk a középső szembe, felveszünk egy újabb csiszoltat és 1 szem delicát, visszaöltünk a csiszibe, és újra  a középső delicába öltünk.
Na, ez azért nem ilyen bonyolult, mint ahogy itt leírtam. Remélem érthető. :-)





A középső delica után még kettőn átmegyünk. Felveszünk 1 15/0-t, 1 csiszit, és 1 15/0-t, majd a következő ív 3. szemébe öltünk.
Ezt a két lépést ismételjük összesen 6X.







Így kell, hogy kinézzen.










Ha kész ez a kör is, kimegyünk a 15/0-ás csiszihez. (A kép!)
Felveszünk 1 szem delicát, 1 4mm teklát, 1 delicátés 1 15/0-t. Beleöltünk a köv. csiszi delicájába. Majd ugyanezt visszafele is megejtjük. Összesen 6X.
Ennél a körnél ügyelni kell a megfelelő szálfeszességre!





Így néz ki.









3 szem 15/0-t fűzünk a kép alapján.










Majd a teklába öltünk. 1 delica, 3 szem 15/0, és újra 1 delica a következő teklába.
Ezt a két mozzanatot ism. 6X.
.....és készen is volnánk. :-)








92 megjegyzés:

  1. Nagyon jól követhető a leírást, s szuper a minta! Nagyon ügyes vagy, köszönjük szépen!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó a minta Kriszta!Gratulálok!Ki is próbálom:-))Köszönjük!

    VálaszTörlés
  3. Koszi! Mar szedem is hozza ossze a gyongyoket! Pont jo lesz egy kis kiszakadasnak a peyotebol :)

    VálaszTörlés
  4. Kesz! :) Szuper a minta! Kosziii!
    Rajottem, hogy 9es kasabol nem nagy a valasztekom :)

    VálaszTörlés
  5. Már meg is fűztem :)
    Köszi a mintát :)

    VálaszTörlés
  6. Szuper a minta! Köszi!
    Remélem, mihamarabb ki is tudom próbálni!
    :-)))

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm lányok! Nagyon örülök, hogy örömet tudtam okozni! :D

    VálaszTörlés
  8. Csodaszép! Nagy-nagy köszönet a mintáért!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó a minta! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  10. Szuper a medál!Nagyon köszi a mintát!

    VálaszTörlés
  11. Ez nagyon jó! Köszönöm szépen, biztosan megfűzöm!

    VálaszTörlés
  12. Köszi a mintát, szuper, érthető, hamarosan sort kerítek rá én is!

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm én is nagyon, csuda szép medál és nagyon jó a magyarázat!

    VálaszTörlés
  14. Köszi ezt a szuper mintát, hamarosan megpróbálkozom vele!!

    VálaszTörlés
  15. Csoda szép ....elnyerte a tetszésem ez a szín telitalálat!

    VálaszTörlés
  16. ó de gyönyörű! nagyon köszönjük!

    VálaszTörlés
  17. Nagyon tetszik Kriszta! Köszönöm a mintát, lementettem, mert szeretném megcsinálni. Köszi!!!

    VálaszTörlés
  18. Szia Kriszta! Hogy Te milyen aranyos, kedves, és jófej vagy! Nem mindenki osztaná meg így a mintáját! Manapság már ez drága kincs! :)
    Én nagyon hálás vagyok, amiért megosztottad velünk, és ki is fogom próbálni, mert nagyon tetszik!
    Gyönyörű ez az ékszer!
    Fantasztikus vagy!
    Gratulálok, és nagyon szépen köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  19. Kedves Kriszta! Anikó - Gyöngyszerelem minden szava igaz, nála szebben én sem mondhatnám el, de azt igen, hogy hálásan köszönöm azt a sok időt és energiát, amit belefektettél abba, hogy mi ilyen csodaszép mintát kaphassunk!!!:)Gratulálok én is, és nagyon szépen köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  20. Nagyon szép mintát készítettél gratulálok és köszönöm, hogy megosztottad velünk. Üdv Edit

    VálaszTörlés
  21. Nagyon ügyes vagy!
    Köszönet és nagy gratuláció Neked!

    VálaszTörlés
  22. Kedves lányok, köszönöm szépen!!! :-)

    VálaszTörlés
  23. Ha ma nem is, de holnap kipróbálom.:) Nagyon érthető a leírás. Köszi a mintát és gratulálok!

    VálaszTörlés
  24. Kedves Kriszta!
    Csatlakozom Anikóhoz, és én is nagyon szépen köszönöm a mintát, feltétlenül ki fogom próbálni. Tudod, az olyan kezdőknek, mint amilyen én is vagyok, nagyon sokat jelent egy olyan önzetlen gesztus, mint a tiéd!!!!

    VálaszTörlés
  25. Szuper a minta és gyönyörű a medál! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  26. Köszönöm és is!
    Szuper minta, ki fogom próbálni!

    VálaszTörlés
  27. Merci beaucoup pour ton pargage
    Biz
    Valérie

    VálaszTörlés
  28. köszönöm mintát és a nagylelkűségedet is :)

    VálaszTörlés
  29. Thank you!!I must try it:). It's wonderful!

    VálaszTörlés
  30. Szeretném megköszönni ezt a csodás mintát!!! Most lettem kész vele!!! Gyönyörű lett!!!

    VálaszTörlés
  31. Köszönöm! Még előtte állok, de nagyon szép medál, és jól követhető a leírás, tehát meglesz!

    VálaszTörlés
  32. Köszönöm a mintát , szeretném megfűzni, mert
    nagyon tetszik:))

    Imádom a margarétás szettet amit ajándékba kaptam
    tőled, sokat hordram a nyáron, nagyon szeretem:D

    VálaszTörlés
  33. Amazing!!
    Many thanks for the pattern!

    VálaszTörlés
  34. Nagyon szívesen!!!!!!!!!
    Margó, nagyon örülök, hogy tetszik a margarétás. Viseld egészséggel!!! :-)

    VálaszTörlés
  35. thank you very much for your free pattern!
    so sweet.

    VálaszTörlés
  36. Grazie mille di condividere CON NOI tempo condensato Meraviglioso pendenti e complimenti per Tutto CREI Che CIO, sei Bravissimo !

    VálaszTörlés
  37. Köszönöm a mintát! Nagyon tetszik. Már meg is fűztem!:-)

    VálaszTörlés
  38. Nagyon szép, mutatós ékszer! Köszönöm a mintáját! :-)

    VálaszTörlés
  39. Köszönöm szépen a különleges medálod mintáját!

    VálaszTörlés
  40. Én is nagyon szépen köszönöm a mintát!!!

    VálaszTörlés
  41. Nagyon szépen köszönöm, nagyon szép medál, jól követhető a minta, meg fogom fűzni!

    VálaszTörlés
  42. Leültem, egy szuszra megfűztem kékből - mert az a kedvenc színem. Meg mostanában nagyon sok kék műremeket lehet látni a blogokban.

    Könnyű volt fűzni, komolyan élveztem. Köszönöm a leírást, a fényképeket, a munkát amit beleöltél!

    VálaszTörlés
  43. Thank you so very much for these wonderful instructions! I KNOW they will be easy to follow and it looks so pretty. I am going to go right now and try this one! Thanks,
    Sharon

    VálaszTörlés
  44. Muchas gracias por el tutorial!!!
    Se ve precioso el colgante!!!
    Besos...

    VálaszTörlés
  45. molto bello grazie per il tutorial...ross

    VálaszTörlés
  46. Nagyon szép medált alkottál és szuperek a színkombinációk is!
    Köszönöm én is, hogy megosztottad a mintáját, még ma ki is próbálom!
    Köszi Kriszta!!

    VálaszTörlés
  47. Mindenkinek nagyon-nagyon szívesen!!! :D

    VálaszTörlés
  48. Köszönöm, hogy megörvendeztettél ezzel a mintával. Nagyon jó, világos, érthető a leírás és a fotók is sokat segítettek.
    Örülnék, ha megnéznéd, mire jutottam vele.

    VálaszTörlés
  49. Kedves Kriszta!
    Kipróbáltam, szuper!
    Ha sikerült lefotóznom, igérem el is küldöm a képét.
    Köszi szépen!
    Kaszilva

    VálaszTörlés
  50. Köszönöm szépen a mintát, nagyon jó érzés volt megfűzni!!! :)

    VálaszTörlés
  51. Vielen Dank für die Anleitung! Ich werde sie bald ausprobieren!

    VálaszTörlés
  52. Kedves Kriszta!
    Igazán rendes egy csajszi vagy,amért ilyen önzetlenül megosztad másokkal ezt a gyönyörű mintát.Nagyon ritka kincsa az ilyen,ahogyan az Anikó is emlitette és én hálás vagyok ezért.Jelenleg nincs sok gyöngy a tarsolyomban,de amint sikerül feltöltenem a készletem én is nekilátok .Köszönöm ,köszönöm és mégyeszer köszi!:)))XD

    VálaszTörlés
  53. Nagyon szépen köszönöm a mintát, annyira rendes vagy, hogy megosztottad velünk!
    Annyira tetszik, hogy egyből 3 medált készítettem!
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  54. Nagyon szépen köszönöm, hogy megosztottad velünk ezt a gyönyörű mintát :-)))

    VálaszTörlés
  55. Gyönyörű minden mintád egytől-egyig! Ezért a csodaszép Grétáért teljesen oda vagyok! Köszönöm szépen!
    Adri Békéscsabáról

    VálaszTörlés
  56. Anyák napjára ilyet kaptam a nagy lányomtól. Nagyon szép!!!
    Erika Békéscsabáról

    VálaszTörlés
  57. Nagyon köszönöm a mintát. Igazán nagyon ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
  58. Super design...thank you for sharing the schema!
    Cheers,
    -Eva Maria

    VálaszTörlés
  59. a friend had blogged about this and I linked from her blog. This is fantastic! I can't wait to make it. Going to make it in winter colors to go on my winter themed christmas tree. It is so beautiful and reminds me of a snowflake somewhat.

    THANK YOU THANK YOU THANK YOU for sharing this fabulous piece.

    VálaszTörlés
  60. Thank you Krisztina for sharing your beautiful schema! I made your Greta and have a photo on my blog. Thank you!

    http://beadsforbrains.blogspot.com/2011/07/day-178-greta-pendant.html

    VálaszTörlés
  61. Muchas gracias, por este esquema, tan facil de entender.

    VálaszTörlés
  62. Nagyon köszönöm a csodás mintát! ..és már kész is :)

    VálaszTörlés
  63. Kedves Kriszta!
    Köszönöm a mintát! Szépséges! :o)
    Tünde

    VálaszTörlés
  64. Köszönöm a mintát, nagyon jól követhető! A medál pedig gyönyörűűű!!! :))

    VálaszTörlés
  65. Nagyon- nagyon köszönöm!! Csodás a medál, tökéletes a minta!!! :-)

    VálaszTörlés
  66. Nagyon jó kis minta- ezt is és a többit is köszönöm!

    VálaszTörlés
  67. Nagyon orvendek hogy rabukkantam az oldaladra, meg fogom fuzni az osszes mintadat, nagyon szepek!

    VálaszTörlés
  68. Beautiful!
    Thank you for sharing^_^

    VálaszTörlés
  69. Nagyon szépen köszönöm a mintát. Ez alapján könnyű volt megfűzni és remélem a család anyukái örülni fognak neki.

    VálaszTörlés
  70. Köszönöm szépen a mintát:) Jó volt fűzni, haladós is, az eredménnyel is elégedett vagyok.

    VálaszTörlés
  71. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  72. Szuper minta! Köszönet, hogy megosztottad! :)

    VálaszTörlés
  73. Köszi a mintát ! nagyon tetszik az oldalad, szépek az elkészített ékszerek :-))

    VálaszTörlés
  74. Nagyon szépen köszönöm Neked és Grétának is, hogy lehetővé tettétek a minta megfűzését. Bár csak egy hónapja vettem meg az első gyöngyeimet, már három színben megfűztem és még mindig "csinálnom kell" egy színt. Valahol olvastam, hogy szívesen vennétek ha lefényképeznénk ha megfűzzük a mintáitokat. Ez már nehezebb ügy, de megpróbálom és akkor felteszek egy linket róla.
    Nekem nincs blogom és gyakorlatom sincs ebben.
    Mégegyszer köszönöm az élményt.
    Üdv:Gizi

    VálaszTörlés
  75. An other Beauty! Thanks Kriszta... xo Monica

    PS. I found Muriel... lol

    VálaszTörlés
  76. Köszönöm szépen a mintát.

    VálaszTörlés
  77. Nagyon szépen köszönöm a mintát.

    VálaszTörlés
  78. çok güzel takılarınız var ellerinize emeklerinize sağlık sizi yakından takip ediyorum

    VálaszTörlés