2012. május 5., szombat

Rose gyűrű minta

Ezt a gyűrűt már régebben elkészítettem, zöldes színben. Akkor ígértem, hogy minta lesz belőle. A jelenlegi színösszeállítást kedvenc parfümöm ihlette. (Olyan az illata, mint egy friss rózsacsokornak. :) Most szöveges leírás nincs, de szerintem a képek elárulnak minden információt a gyűrű elkészítésével kapcsolatban. Ha valami esetleg mégsem lenne érthető, írjatok, és szívesen válaszolok.





 Hozzávalók:
1 Swarovski datolya
16 db 4 mm swarovski bichone
8 db 4 mm csiszolt ( firepolished beads)
11/0 delica
15/0 kása (mini rocailles)





























Kellemes fűzőcskézést! :)
Kriszta

42 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm ennek a szépségnek a mintáját:)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Kritti, nagyon szívesen! :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű ez a gyűrű, köszönöm a mintát!!!

    VálaszTörlés
  4. Csodálatos gyűrű és az hogy még mintát is kaptunk nagyon kedves tőled !!!!
    Köszönjük szépen !!!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű, köszönöm a mintát!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon gyonyoru mindket szinben ez a gyuru.
    Koszonom a mintat,nagyon aranyos vagy hogy megosztod.Itt a faluban nem kapni ilyen szepseget ugyhogy meg kell rendeljem a bagette-t.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép minta, és még csak nem is bonyolult! Köszönöm, hogy megosztottad velünk is!

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű gyűrű!!
    Köszönöm a mintát!

    VálaszTörlés
  9. Hű,de nagyon szépséges!!! Én ugyan nem hordok gyűrűt, de ha hordanék,ilyen lenne:)

    Köszönöm a mintát, kolleganőknek megfűzöm, esti hála adó imáikban benne leszel:)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép lett a gyűrűd ebben a színben is. Nálam ez a nyerő... lehet azért a parfüm is befolyásolt, amint megláttam éreztem az illatát. Ő az én nagy kedvencem is, minden nap fogyasztom. :-)
    Köszönöm a mintát, minden érthető... azt hiszem "meg kell" fűznöm.

    VálaszTörlés
  11. Hi..... thanks a lot for the great tutorial... I love it... I like very much the colors...

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm szépen!
    Tímel, ez nagyon kedves Tőled! :D
    Piros, ugye milyen szuper az a parfüm? Én is imádom! :D

    VálaszTörlés
  13. Dear Maritza, I'm happy, beacouse you like my work. :)

    VálaszTörlés
  14. A kék gyűrűért teljesen oda vagyok!!!
    Gyönyörű a színe!
    Nagyon köszönöm a mintát!

    VálaszTörlés
  15. Beautiful!! Thank you so much!

    VálaszTörlés
  16. Hermoso trabajo y muchiiiiiiiiiiiiiiiiiiisimas gracias por el tutorial.....

    VálaszTörlés
  17. Nagyon szépen köszönöm! Gyönyörű gyűrűt készítettél!

    VálaszTörlés
  18. precioso!!!! gracias por el tutorial

    VálaszTörlés
  19. Nagyon szépen kösziiii... :D

    VálaszTörlés
  20. Gyönyörűszép ez a gyűrű, mindkét színben!!! Köszi a mintát!!!
    :-)

    VálaszTörlés
  21. Csodás ez a gyűrű és a színe is káprázatos, köszönöm a mintát.

    VálaszTörlés
  22. Jó hogy láthattam "élőben"! Ez a szín is meseszép...köszönet a mintáért!

    VálaszTörlés
  23. Very welcome!
    Muy bienvenidos!
    Nagyon szívesen! :)

    VálaszTörlés
  24. Gyönyörű gyűrű, szuper minta-fotósorozat.... köszönöm szépen!!!!

    VálaszTörlés
  25. Köszönöm szépen!
    Nagyon szívesen! :)

    VálaszTörlés
  26. KÖszönöm, hogy megosztottad a mintát! A színe gyönyörű mindkettőnek, szépségesek!

    VálaszTörlés
  27. Drága vagy Krisztina köszi...millió puszi a mintáért!

    VálaszTörlés
  28. Gyönyörű a gyűrű,a mintáért külön köszönet!

    VálaszTörlés
  29. Gyönyörű mind a két gyürű, köszönet érte, hogy megosztottad velünk a mintát. Szeretném megfűzni, de nem tudom hányas a swarovsky bagette. Találtam 15x5 és 21x5-ős méretben is. Melyik kell bele? Mindenki tudja, csak én nem tudtam eldönteni.
    Köszönöm, ha megírod.

    VálaszTörlés
  30. LINDO!!!!! Amei tudo!!!!Já estou te seguindo!!!
    Bjs,
    Cynthia
    http://www.cigarraarte.blogspot.com.br/

    VálaszTörlés
  31. Gyönyörű ez a gyűrű, nagyon köszönöm a mintaleírást! Szeretném megfűzni és kérdésem, milyen méretű swarovski datolya kell hozzá?

    VálaszTörlés
  32. Спасибо, очень нужная информация. Кольцо получилось очень красивое! It is very,very nice!!!

    VálaszTörlés