2011. január 24., hétfő

Muriel's Set


...Január elején kaptam egy angol nyelvű levelet. Éppen azelőtt kezdtem újra az angol tanulást, így nagyon örültem, hogy lám, már használnom is kell a nyelvet.:D A feladó nagyon ismerős volt, az általa küldött linkre kattintva meg is világosodtam azonnal: Mu volt az! Azt írta, hogy szívesen dolgozna velem, örülne, ha készítenék mintákat a számára az új oldalára. Mondanom sem kell, hogy hatalmas megtiszteltetés ért!!! Mu mintáit mentettem le az elsők között "zöldfülű gyöngyös koromban". Bennem ő mindig a NAGY MU marad, akire csak felnézni lehet... Cikáztak pár napig a gondolatok a fejemben: Igaz ez egyáltalán? Miért pont én? A nagy Mu észrevett engem? Hú, ez nagy felelősség! .......A kezdeti meglepődésemet, és az önmagamba vetett bizalomhiányt Panka oldotta fel, aki már szintén készít mintákat Mu-nak. Köszönöm szépen Panka a sok segítséget, amivel hozzájárultál ahhoz, hogy most bemutathatom első mintámat, ami megvásárolható Mu honlapján.
Legvégül, de nem utolsó sorban szeretnék köszönetet mondani Mu-nak, aki észrevett,és bízik abban, hogy még rengeteg jó mintát fogok készíteni. Köszönöm szépen!!! Első mintámat az Ő tiszteletére neveztem el: Muriel's Set-nek.
A minták (az egész szett, és külön a karkötő) angol és francia nyelven készültek. Aki egyiket sem ismeri, az se keseredjen el, mert világos és érthető, a leírás alapján bárki boldogul vele. Könnyen, gyorsan  mutatós szettet lehet készíteni a segítségével.
A mintákat itt és itt lehet megvásárolni. :-)



40 megjegyzés:

  1. Gratulálok az első mintádhoz....további sok
    sikert!

    VálaszTörlés
  2. Nem véletlen, hogy felkért a közös munkára MU! Nagyon ügyes vagy én ezt már régótra mondom!
    Szívből gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok, igazán megérdemled a felkérést! Minden jót kívánok a közös munkátokhoz!

    VálaszTörlés
  4. Hihetetlenül elegáns ez a szett!
    Minden elismerésem!
    És gratulálok a felkérésedhez!
    Sok sikert a közös munkához!

    VálaszTörlés
  5. Kriszta,megérdemled az elismerést!Kivánok Neked én is sok sikert a továbbiakban!
    Nagyon szép lett Muriel!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű és elegáns a szett!! Gratulálok a közös munkához, sok sikert kívánok!!:)

    VálaszTörlés
  7. Hű, de királyságos ez a szett!!:))) Gratulálok neked is ehhez az együttműködéshez, és sok sikert!!!

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok a lehetőséghez. Sok sikert kívánok!! Tetszik az új mintád!

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok! Megérdemled a megtiszteltetést, hiszen gyönyörűek a munkáid

    VálaszTörlés
  10. Mindenkinek köszönöm szépen!!!! :-)

    VálaszTörlés
  11. Kriszta nagyon örülök a sikerednek! Igazán jó szeme van MU-nak a kiválasztások alkalmával! Ez a szett is egy csoda! Gratulálok a közös munkához és ehhez az elegáns szetthez!

    VálaszTörlés
  12. Gyönyörű lett a szetted, és nagyon örülök, hogy ilyen sikered van!
    Kívánom, hogy legyen így a továbbiakban is!

    VálaszTörlés
  13. Csodás a szett és nagyon gratulálok a felkéréshez és kívánom, hogy sok szép minta szülessen Tőled, mert én is imádom fűzni a mintáidat.

    VálaszTörlés
  14. Jó páran írták már előttem, de tényleg így van, semmi csodálkozni való nincs a felkérésen, ami mellesleg szerintem is nagy dolog. Szívből kívánok nagyon sok sikert!

    VálaszTörlés
  15. Gratulálok, és sok sikert kívánok a közös munkához!!!

    VálaszTörlés
  16. Csatlakozom az előttem szólókhoz! Minden elismerésem és további sok sikert!

    VálaszTörlés
  17. Gyönyörű ez a szett! Gratulálok a felkéréshez és sok sikert a közös munkához!

    VálaszTörlés
  18. Nagyon örülök a sikerednek, és büszke vagyok, hogy én is egy igazi Kriszta-szett tulajdonosa vagyok már! :) Megérdemled Mu figyelmét, az első mintádhoz is csak gratulálni tudok! :) Alíz

    VálaszTörlés
  19. gratulálok! érdemeit !!!!! összjátéka ékszerek
    ciao Ross

    VálaszTörlés
  20. Kedves lányok! Köszönöm szépen!!!!!!! :-)

    VálaszTörlés
  21. Szívből gratulálok és további sok sikert kívánok!!! A szett nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  22. Fogadd nagy-nagy gratulációm, és további sok sikert kívánok!

    VálaszTörlés
  23. Szívből gratulálok Kriszta:)Örülök a boldogságodnak,tudom mit érzel.))Gyönyörű lett a szetted!!!Kívánok sok-sok örömteli alkotást a jövőben is:),és hosszú gyümölcsöző kapcsolatot Mu-val:)

    VálaszTörlés
  24. Gratulálok!!! S kívánom, hogy nagyon sok szépséges mintát alkoss számunkra :)

    VálaszTörlés
  25. Gratulálok a felkéréshez...fantasztikus érzés lehet! A szett meg egyenesen gyönyörű!

    VálaszTörlés
  26. Szívből gratulálok, és sok-sok-sok sikert kívánok!!!
    A szett gyönyörű, mint mindig!!! Nagyon megérdemelted, eddig is fantasztikus mintákat készítettél!!!
    :-)))

    VálaszTörlés
  27. Köszönöm szépen!!!!! Hamarosan meg lesz a következő mintám is. ....csak legalább annyi időm lenne, mint amennyit szeretnék! :-)

    VálaszTörlés
  28. Kedves Kriszta! Örömmel olvastam a nagy hírt! Szívből gratulálok ehhez a nagyszerű felkéréshez! Kívánok sok ihletet (és akkor időt :-)) a mintákhoz és még sok sok gyönyörű ékszert!

    VálaszTörlés
  29. Nagyon szép ez a szett! Gratulálok a felkéréshez! :)

    VálaszTörlés
  30. Este conjunto es super elegante, magnífico!!

    VálaszTörlés
  31. nagyon szép,a mintát hol lehet megtalálni,én is szivesen elkészíteném

    VálaszTörlés