2010. április 13., kedd

Díjat kaptam! :D



Díj :-)


Ezt a díjat Cirelintől, Edittől, Krisztitől és Ibolyától is megkaptam! Nagyon örülök! Köszönöm szépen!
Tegnap Forget-me-not is meglepett ezzel a díjjal! Köszönöm szépen  Julcsi! :-)

A szabályok:
1. Ha valaki adja én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek 6 másik blogot, akinek továbbadom a díjat.
5. Kitöltöm a tesztet.
Név: Csapó Krisztina
Becenév: Kriszti, Kriszta, Kiki, Kikki
Lakhely: Kamut
Születési hely: Békés
Magasság: 165
Névnap: Augusztus 5.
Foglalkozás: Főállású anya 
Testvérek: Van egy öcsém: László
Anyanyelv: Magyar
Beszélt nyelvek:Valahogy eddig a magyaron kívül nem volt másra szükségem. Egyébként: angol.
Gyűjtemény: Mostanában gyöngyöket gyűjtögetek. 
Kedvencek: Férjem, gyerkőceim, rend, gyöngy, Balaton, nyár..... minden, ami jó nekem.:-)
Cipőméret: Érdekel ez valakit egyáltalán??? (38)
Zsebpénz: Tényleg, mit értünk ezalatt? 
Álom: Sikeresnek lenni, olyan dolgot csinálni, ami jó nekünk, amiből meg tudunk élni, és segítünk vele másoknak.
Háziállatok: Két kutya, négy macska. (Újabban egy kádnyi ebihal. A gyerkőcök hozták őket még "gyönygysor" korukban. Azóta szépen fejlődnek. :-) Számuk: meghatározhatatlanul sok.)
6. Megnevezem, hogy kitől kaptam a díjat és nagy színes betűkkel kirakom a blogomba:
Akiknek tovább adom:

4 megjegyzés: