2011. július 5., kedd

Ismét gyöngytanfolyam a Várban

Szombaton, azaz 2011. július 9-én 10 órától ismét haladó gyöngytanfolyam lesz a békéscsabai Várjátékban.
A mellékelt képen levő Pajzsvirág medált fogjuk elkészíteni.

Amire szükség lesz:

1 db Swarovski rivoli 14 mm-es. (Lehet még 12, 16, vagy akár 18 mm-es is, ha kisebb ill. nagyobb medált szeretnél.)
8 mm-es ásványgolyó, vagy bármilyen kerek gyöngy. (9 db kell a 14 mm-es rivolihoz, a 18 mm-eshez 11 db kell a többihez pedig arányosan.)
4 mm swarovski bichon (18 db a 14 mm-es rivolihoz, a 18 mm-eshez 22 db, a többihez szintén arányosan...)
11/0 delika
15/0 kása
0,16 os damil, 12-es vagy 10-es gyöngyfűző tű

Természetesen minden hozzávaló megvásárolható a helyszínen.

Ha kedvet kaptál a medálom elkészítéséhez, gyere!
Szeretettel várlak a Várjátékos lányok nevében is:

Kriszta

8 megjegyzés:

  1. Hú de gyönyörü! Ezt nagyon jól kitaláltad!

    VálaszTörlés
  2. Olyan jó, hogy végre hallok Rólad valamit...
    már éppen írni akartam!
    A swarikat kifelejtetted?Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű szép a pajzsvirág, de kár, hogy nem tudok elmenni :( Azért innen gyönyörködöm!

    VálaszTörlés
  4. Én is sajnálom Cimbi! Szívesen megismerkednék Veled személyesen is! :-)

    VálaszTörlés
  5. Az előző kommentem eltűnt...
    Köszönöm szépen mindenkinek a kedves szavakat!!!
    Mézesmama, köszi, hogy szóltál, pótoltam a hiányt. :-)

    VálaszTörlés